Αεροτομές
6. Κανονισμοί σχετικά με τις αεροτομές
Ο σχεδιασμός του πλήρους αυτοκινήτου πρέπει να μοιάζει με ένα πραγματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο της Φόρμουλα 1 και πρέπει να περιλαμβάνει μια αεροτομή στο εμπρός ρύγχος του αυτοκινήτου και μια αεροτομή στο πίσω μέρος του. Οι αεροτομές πρέπει να παρουσιάζουν εμφανώς ένα εμπρός και ένα πίσω άκρο.
6α. Για τη διευκόλυνση του ελέγχου, η επιφάνεια μεταξύ της μπροστινής και της πίσω αεροτομής ΠΡΕΠΕΙ να είναι βαμμένη με διαφορετικό χρώμα από το υπόλοιπο αυτοκίνητο Ή να εμφανίζεται σαφώς στο ορθογραφικό σχέδιο.6β. Η μπροστινή και η πίσω αεροτομή μπορούν να κατασκευαστούν από χωριστό, μη μεταλλικό υλικό, π.χ. ABS. Το ίδιο ισχύει για τα στηρίγματα των αεροτομών. Η μπροστινή αεροτομή και κάθε τμήμα του αυτοκινήτου που βρίσκεται μπροστά από τη γραμμή κέντρου του μπροστινού άξονα (π.χ. κώνος ρύγχους) μπορεί να κατασκευαστεί από χωριστό, μη μεταλλικό υλικό.
6γ. Άνοιγμα μπροστινής/ πίσω αεροτομής Ελάχιστο: 40 χιλ. / Μέγιστο: 65 χιλ. Το σημείο όπου η αεροτομή τέμνεται από το θάλαμο, τον κώνο του ρύγχους ή τα στηρίγματα, το άνοιγμα θα είναι το άθροισμα των τμημάτων. Η μέτρηση πραγματοποιείται παράλληλα προς την επιφάνεια της αγωνιστικής διαδρομής στην επάνω ή κάτω επιφάνεια της αεροτομής, οποιαδήποτε από τις δύο επιφάνειες έχει το μικρότερο μήκος, και δεν συμπεριλαμβάνονται τυχόν ακραίοι εκτροπείς (βλ. διάγραμμα).
6δ. Χορδή μπροστινής/πίσω αεροτομής Ελάχιστη: 15 χιλ./ Μέγιστη: 25 χιλ. Οι ελάχιστες/ μέγιστες διαστάσεις της χορδής της αεροτομής πρέπει να παραμένουν εντός του πλήρους ανοίγματος της αεροτομής (η χορδή μετράται ως η απόσταση μεταξύ του εμπρός και πίσω άκρου).
6ε. Πάχος μπροστινής/ πίσω αεροτομής Ελάχιστο: 1,5 χιλ. / Μέγιστο: 6 χιλ. Το ελάχιστο/ μέγιστο πάχος της αεροτομής πρέπει να παραμένει το ίδιο σε όλο το άνοιγμα της αεροτομής (το πάχος μετράται κάθετα προς τη χορδή).
6στ. Οι αεροτομές μπορούν να είναι ρυθμιζόμενες στο σχεδιασμό, ωστόσο, πρέπει να είναι σταθερές κατά τον αγώνα. Σημείωση: Αεροτομές κατασκευασμένες από ξύλο από μπάλσα με πάχος μικρότερο των 3 χιλ. έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να σπάσουν.
6ζ. Όταν κοιτάζετε το αυτοκίνητο από εμπρός, ολόκληρη η μπροστινή αεροτομή μαζί με τα στηρίγματα πρέπει να βρίσκεται εμπρός τη γραμμή κέντρου του μπροστινού άξονα.
6η. Όταν κοιτάζετε το αυτοκίνητο από τα πλαϊνά, ολόκληρη η πίσω αεροτομή πρέπει να βρίσκεται πίσω από τον πίσω τροχό.
6θ. Η κάτω επιφάνεια της πίσω αεροτομής πρέπει να βρίσκεται υψηλότερα από το υψηλότερο σημείο του πίσω τροχού όταν μετράται κανονικά σε σχέση με την επιφάνεια της αγωνιστικής διαδρομής.