Ιμάντας Πρόσδεσης
5. Κανονισμοί σχετικά με τον οδηγό του ιμάντα πρόσδεσης
5α. Κάθε αυτοκίνητο πρέπει να έχει δύο (2) βίδες με κρίκο/ πλαστικά ένθετα στοιχεία/ οδηγούς ιμάντα πρόσδεσης. Ο ένας θα είναι στερεωμένος στο μπροστινό τμήμα και ο άλλος στο πίσω τμήμα του αμαξώματος στο εσωτερικό της υποδοχής του ιμάντα πρόσδεσης. Ο ιμάντας πρόσδεσης πρέπει να περνά μέσα από τις δύο οδηγούς του. Η υποδοχή του ιμάντα πρόσδεσης πρέπει να παραμένει αναλλοίωτη μεταξύ των οδηγών. Το ελάχιστο πάχος τοιχώματος σε κάθε πλευρά της υποδοχής είναι 3,5 χιλ.
5β. Οι οδηγοί του ιμάντα πρόσδεσης δεν πρέπει να έρχονται σε επαφή με την επιφάνεια της αγωνιστικής διαδρομής.
5γ. Εσωτερική διάμετρος των οδηγών του ιμάντα πρόσδεσης Ελάχιστη: 3,5 χιλ./ Μέγιστη: 5 χιλ. (Αφορά την οπή στον οδηγό καθαυτό του ιμάντα πρόσδεσης. Οι ομάδες μπορούν να δημιουργήσουν τους δικούς τους οδηγός, αν απαιτείται).
5δ. Απόσταση μεταξύ των οδηγών (στο μακρύτερο σημείο) - Ελάχιστη: 120 χιλ. / Μέγιστη: 190 χιλ. (Η μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ του εξωτερικού άκρου των οδηγών του ιμάντα πρόσδεσης).
5ε. Πρέπει να χρησιμοποιηθεί κόλλα για τη στερέωση των βιδών με κρίκο/ των πλαστικών ένθετων στοιχείων.
5στ. Οι ομάδες πρέπει να εξασφαλίζουν ότι οι οπές των οδηγών του ιμάντα πρόσδεσης είναι καλά κλειστές ώστε ο ιμάντας πρόσδεσης να μην γλιστρήσει προς τα έξω κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αυτό πρέπει να γίνει πριν από τον αγώνα.